Re[2]: [SIGNATUR] DEMO: gæstebog med OCES certifikat underskrift

On Mon, 17 Mar 2003, Jens Bo Friis wrote:

> Hello Hanne,
>
> du skal derfor exportere certifikatet ud af browser og lægge det på
> disken. Når applet er loaded og viser "ingen certifikater", skal du i
> funktionsmenuen vælge "gendan". I fildialogen finder du dit
> exporterede certifikat og trykker ok.
> Herved kopieres nøglefilen til et .oces katalog under user home.

Ohhh så prøver jeg det.

> Hvis noget fejler, gemmer jeg en log i en fil på disken: /pp.log. Det
> er muligt at der ikke er skriverettighed til filen. Ville det være
> bedre at jeg gemmer den under user home?

Hvad mener du med user home? Under brugerens home directory? I så fald:
Ja. Mine brugere (incl. den jeg selv anvender) kan ikke skrive i /.

--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

" Fear is the path to the Dark Side; fear leads to anger. Anger
leads to hate. Hate leads to suffering. "    -- Yoda