Re[3]: [SIGNATUR] DEMO: gæstebog med OCES certifikat underskrift

Hello Hanne,

ja, jeg mener users home.

/Bo

Monday, March 17, 2003, 11:24:42 AM, you wrote:

Hanne Munkholm> On Mon, 17 Mar 2003, Jens Bo Friis wrote:

> [...]

Hanne Munkholm> Ohhh så prøver jeg det.

Hanne Munkholm> Hvad mener du med user home? Under brugerens home directory? I så fald:
Hanne Munkholm> Ja. Mine brugere (incl. den jeg selv anvender) kan ikke skrive i /.

Hanne Munkholm> --
Hanne Munkholm> Hanne Munkholm <sslug@sslug>

Hanne Munkholm> " Fear is the path to the Dark Side; fear leads to anger. Anger
Hanne Munkholm> leads to hate. Hate leads to suffering. "    -- Yoda