Re[3]: [SIGNATUR] DEMO: gæstebog med OCES certifikat underskrift

On Mon, 17 Mar 2003, Jens Bo Friis wrote:

> Hello Hanne,
>
> ehm... pls check user home for filer der ligner pp.log (jeg havde
> åbenbart flyttet den)

Den lå der.

Nu har jeg prøvet igen, efter dine anvisninger og det virker. Bortset
fra danske bogstaver, min tekst stopper der hvor jeg kom til et "ø" ...

--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

" Fear is the path to the Dark Side; fear leads to anger. Anger
leads to hate. Hate leads to suffering. "    -- Yoda