Ang. sikkerhed

Lige et spørgmål ang. sikkerhed

Når man bestiller signaturen får man besked på at man ikke må "efterlade
sin browser med master passwordet aktiveret" eller hvad der nu står.

Præcis hvad vil det sige?

Hvis jeg har importeret mit certifikat i en browser, skal jeg så lukke
browseren ned og op igen før jeg må forlade maskinen? (Altså, jeg
behøver selvfølgelig ikke lukke den op igen - men det vil jeg gerne.)

Når jeg har anvendt certifikatet (når jeg engang fatter hvad det skal
bruges til ;) skal jeg så lukke min browser ned og op igen?

Jeg ved ikke om jeg har forstået det rigtigt.

Hvad med mail signering, skal jeg lukke min mailklient ned hvergang jeg
har signeret en mail, før jeg må gå fra den?

--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

" Fear is the path to the Dark Side; fear leads to anger. Anger
leads to hate. Hate leads to suffering. "    -- Yoda