Re: Re[2]: [SIGNATUR] DEMO: gæstebog med OCES certifikat underskrift

On Mon, 17 Mar 2003, Jens Bo Friis wrote:

> Hello Jeppe,
>
> browseren kan ikke underskrive. det skal ske med java applet eller
> activex - skrevet af nogen. der er ingen standarder for hvordan man
> gør det.
>
> ville du føle dig mere tryg, hvis koden til sign er opensorce? hvis et
> stort firma havde signeret appletten?
<snip>

Men nu er vi jo mange der ikke helt har forstået teknikken omkring det
her så godt som du har. Og derfor synes jeg det er et udemærket emne at
tage op, hvem og hvordan man giver sit password.

Jeg tænkte da også "øhm hvis jeg taster mit password ind "på ham ders
hjemmeside" (i din applet), hvor ender det så henne?

I dette tilfælde valgte jeg at stole på dig :), men hvis det er sådan
man skal gøre hvergang man skal bruge sin signatur, ville jeg da nok
være bekymret for at skrive under på noget hos en suspekt
brugtvognsforhandler. f.eks.

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk

Der er nok der går og sysler med at sprænge kloden væk
jeg vil ikke ha' skærmydsler og kanoner bag min hæk
mens de andre går og sveder for at gi' hinanden lak
vil jeg pusle med rødbeder, selleri og pastinak.
-- Halfdan Rasmussen