Re: [SIGNATUR] Installation af digitalt certifikat under Mozilla

On Mon, 17 Mar 2003, Andreas Bach Aaen wrote:

> Det gik ganske fint med at benytte Mozilla under Linux til at bestille
> et digitalt certifikat fra TDC. Det gik også ganske fint med at
> installere. Jeg fik de viste screendumps som på:
> https://skinfakse.certifikat.dk/gateway/guides/stdflexns.jsp
>
> Problemet er bare, at der INGEN certifikater er blevet installeret.
> Der er ihvertfald ikke installeret nogle private certifikater under
> "Certificate Manager". Hvor bør certifikaterne komme til at ligge på
> ens disk?
> ~/./mozilla/brugernavn/blabla? eller?

Virker din java? Det er ikke bare noget du tror, men du har faktisk
testet det? Det havde jeg ikke. Jeg kunne bare huske det virkede, men
det var så i en anden browser ;) Det hjalp da jeg fiksede det.

Når jeg vil se sådan ca. hvad et program har ændret i for filer, plejer
jeg at køre en find, f.eks. "find ./ -mmin -10", lige efter, for at se
hvilke filer der har ændret sig. Rod selv med parametrene til find for
at indkredse installationstidspunktet :)

De filer, der blev ændret hos mig, da det gik godt, var:
~/./mozilla/brugernavn/key3.db
~/./mozilla/brugernavn/cert7.db

Da det gik galt fik jeg kun ~/./mozilla/brugernavn/key3.db (og
localstore.rdf og history.dat, men det var vist ikke relevant).

Der er nogen der siger at din fil skal hedde cert8.db i stedet for
cert7. Men det gør min altså ikke.

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk

Nothing lasts forever and we both know hearts can change
and it's hard to hold a candle in the cold November rain
-- Guns'n'Roses