Re: [SIGNATUR] Installation af digitalt certifikat under Mozilla

Mandag den 17. marts 2003 22:44 skrev Hanne Munkholm:

> Virker din java? Det er ikke bare noget du tror, men du har faktisk
> testet det? Det havde jeg ikke. Jeg kunne bare huske det virkede,

Min homebanking til Skandiabanken ville ikke virke uden Sun java 1.4
installeret.

> Når jeg vil se sådan ca. hvad et program har ændret i for filer,
> plejer jeg at køre en find, f.eks. "find ./ -mmin -10", lige efter,

Jeg prøvede noget ligenede.

> for at se hvilke filer der har ændret sig. Rod selv med parametrene
> til find for at indkredse installationstidspunktet :)
>
> De filer, der blev ændret hos mig, da det gik godt, var:
> ~/./mozilla/brugernavn/key3.db
> ~/./mozilla/brugernavn/cert7.db

Jeg har også disse filer.
Der er blot ganske tomt under "Your Certificates" i "Certificate
Manager"'en. under fanebladet "Web sites" finder jeg
skinfakse.certifikat.dk, men det er også det nærmeste jeg kommer.

> Da det gik galt fik jeg kun ~/./mozilla/brugernavn/key3.db (og
> localstore.rdf og history.dat, men det var vist ikke relevant).
>
> Der er nogen der siger at din fil skal hedde cert8.db i stedet for
> cert7. Men det gør min altså ikke.

Tja min hedder altså cert7.db, men den er ikke blevet tyk og fed :-(

Mvh