Re[4]: [SIGNATUR] DEMO: gæstebog med OCES certifikat underskrift

Hello Hanne,

det bliver ikke sådan.

tdc vil komme til at styre udviklingen af en web-sign ting: OpenSign,
som de signerer og laver quality assurance på og som er OpenSource.

derved adresserer tdc tvivlerne og de paranoide. Alle kan se hvad
koden gør, alle kan bruge applet som signeres af TDC.

så hvis du stoler på tdc (som bliver reviewet af VTU og
IT-telestyrelsen), så kan alle nøjes med at stole på TDC.

Nu er jeg bare komme de andre lidt i forkøbet...

/Bo

Monday, March 17, 2003, 10:38:25 PM, you wrote:

Hanne Munkholm> On Mon, 17 Mar 2003, Jens Bo Friis wrote:

> [...]
Hanne Munkholm> <snip>

Hanne Munkholm> Men nu er vi jo mange der ikke helt har forstået teknikken omkring det
Hanne Munkholm> her så godt som du har. Og derfor synes jeg det er et udemærket emne at
Hanne Munkholm> tage op, hvem og hvordan man giver sit password.

Hanne Munkholm> Jeg tænkte da også "øhm hvis jeg taster mit password ind "på ham ders
Hanne Munkholm> hjemmeside" (i din applet), hvor ender det så henne?

Hanne Munkholm> I dette tilfælde valgte jeg at stole på dig :), men hvis det er sådan
Hanne Munkholm> man skal gøre hvergang man skal bruge sin signatur, ville jeg da nok
Hanne Munkholm> være bekymret for at skrive under på noget hos en suspekt
Hanne Munkholm> brugtvognsforhandler. f.eks.

Hanne Munkholm> --
Hanne Munkholm> Hanne Munkholm      -o)
Hanne Munkholm>                     /\        http://geekgirl.dk
Hanne Munkholm> - Linux user       _\_v       sslug@sslug

Hanne Munkholm> Der er nok der går og sysler med at sprænge kloden væk
Hanne Munkholm> jeg vil ikke ha' skærmydsler og kanoner bag min hæk
Hanne Munkholm> mens de andre går og sveder for at gi' hinanden lak
Hanne Munkholm> vil jeg pusle med rødbeder, selleri og pastinak.
Hanne Munkholm> -- Halfdan Rasmussen