Re: [SIGNATUR] Installation af digitalt certifikat under Mozilla

On Mon, 17 Mar 2003 22:48:01 +0100
Andreas Bach Aaen <sslug@sslug> wrote:
[SNIP]
> Der er blot ganske tomt under "Your Certificates" i "Certificate
> Manager"'en. under fanebladet "Web sites" finder jeg
> skinfakse.certifikat.dk, men det er også det nærmeste jeg kommer.

Det er ikke sådan at du har et æ, ø eller å i dit navn i signatur'en?

Så var der vist noget med en bug (nævnt på denne liste) der var blevet
fixet - men kun i CVS.

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."