Re: [SIGNATUR] Offentlig digital telefonbog?

On Fri, 14 Mar 2003 12:02:02 +0100
Tim Thøgersen <sslug@sslug> wrote:

> Desværre bliver det ikke sådan. Man kan ikke både gøre det let med
> ldap og svært for spammere:

Er det kun mig der ikke kan få fat i den ldap server? (har prøvet med
både Mozilla og Evolution).

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."