Re: [SIGNATUR] Installation af digitalt certifikat under Mozilla

On Tue, 18 Mar 2003, Klavs Klavsen wrote:

> On Mon, 17 Mar 2003 22:48:01 +0100
> >
> Det er ikke sådan at du har et æ, ø eller å i dit navn i signatur'en?

Er det mig eller Andreas du spørger? Jeg har ikke æøå. Og jeg ved ikke
hvilken fejl vi snakker om - certifikatet virker. Jeg kan personligt
godt leve med at min fil hedder cert7.db.

--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

" Fear is the path to the Dark Side; fear leads to anger. Anger
leads to hate. Hate leads to suffering. "    -- Yoda