Re: [SIGNATUR] Installation af digitalt certifikat under Mozilla

On Tue, 18 Mar 2003 08:54:23 +0000 (GMT)
Hanne Munkholm <sslug@sslug> wrote:

> Er det mig eller Andreas du spørger? Jeg har ikke æøå. Og jeg ved ikke
> hvilken fejl vi snakker om - certifikatet virker. Jeg kan personligt
> godt leve med at min fil hedder cert7.db.

Nu svarede jeg direkte på Andreas's post, men fair nok - jeg glemte at
fjerne det efter hans problem beskrivelse (altså det med cert7 osv.).

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."