Re: [SIGNATUR] Offentlig digital telefonbog?

On Tue, 18 Mar 2003 10:33:39 +0100
Tim Thøgersen <sslug@sslug> wrote:

> Hvis du kigger i arkivet (fredag) vil du se at det ikke er lykkes i
> Mozilla (men virker i andre programmer) og at TDCs folk tror det er
> fordi Mozilla evt. ikke understøtter LDAPv3. Dette er ikke bekræftet
> som årsag.

hmm. Det lyder underligt dog. Jeg prøvede i lige i gq (ldap browser) og
der virker det fint.Jeg prøver noget mere.

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."