Re: [SIGNATUR] Offentlig digital telefonbog?

On Tue, 18 Mar 2003 10:57:16 +0100
Klavs Klavsen <sslug@sslug> wrote:

> hmm. Det lyder underligt dog. Jeg prøvede i lige i gq (ldap browser)
> og der virker det fint.Jeg prøver noget mere.

jvf.
http://www.mail-archive.com/sslug@sslug/msg00201.html
kunne det se ud til at tdc's ldap server er sat forkert op (ie. den
kræver authentikation (men tom auth) - og når man ikke sætter noget auth
op (ie. vælger anonymously) så prøver evolution ikke at bind'e først -
hvilket IMHO er korrekt.

Jeg har også sendt denne til Peter Lind Damkjær.

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."