Re: Installation af digitalt certifikat under Mozilla

Andreas Bach Aaen <sslug@sslug> writes:

> Det gik ganske fint med at benytte Mozilla under Linux til at bestille
> et digitalt certifikat fra TDC. Det gik også ganske fint med at
> installere. Jeg fik de viste screendumps som på:
> https://skinfakse.certifikat.dk/gateway/guides/stdflexns.jsp
>
> Problemet er bare, at der INGEN certifikater er blevet installeret.
> Der er ihvertfald ikke installeret nogle private certifikater under
> "Certificate Manager".

Jeg har oplevet nøjagtigt det samme.

For at kaste lidt lys over sagen kan jeg fortælle

   - at jeg har et ø i mit navn
   - at min Mozilla er version 1.0 (standard Debian Woody)
   - at Java er Suns version 1.4.0
   - at det er på Debian 2.2.

Nogen hints til hvad jeg skal prøve næste gang (lige nu nærer jeg selv
mistanke til Mozilla der er lidt halvgammel ...)?

Kunne vi ikke få et par succeshistorier med tilhørende detaljer?

Nå ... jeg har i hvert fald lige bestilt mit tredje certifikat ... det
første åd Galeon til frokost :-)

mvh
        /arne
--
stud. scient. Arne Jørgensen
Kollegium 5, 2., v. 222, Universitetsparken, 8000 Århus C