Re: [SIGNATUR] Offentlig digital telefonbog?

On 18 Mar 2003 23:39:28 +0100
Carsten Raskgaard <sslug@sslug> wrote:

> Min evolution installation fungerer sammen med TDCs OCES directory.
>
> De relevante dele af min opsætning under Tools->Settings->Directory
> servers er:
>
> Server name: dir.certifikat.dk
> Login method: anonymously
> Port number: 389
> Search base: c=DK
> Search scope: Sub

Jeg har præcis det samme - og min siger "failed to authenticate with
ldap" når jeg klikker på "show supported bases" - men den kan rent
faktisk søge nu - så den virker !

Ved ikke hvorfor jeg ikke kunne søge igår.

Evolution-1.2.1.

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."