brug af signatur til signering af emails

på min pgp nøgle kan jeg sætte flere email-addr. - hvordan gør jeg det
med det digitale certifikat?

Kan jeg opdatere den selv (f.ex. med GPA) - og uploade den nye selv? kan
andre signe min nye nøgle - ligesom de kan med min nuværende gpg nøgle?

Kort sagt - hvordan er brugen af det digitale certifikat vs. gpg i
forbindelse med emails, filer osv. som man kunne finde på at signere.

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."