Re: [SIGNATUR] Installation af digitalt certifikat under Mozilla

Tirsdag den 18. marts 2003 08:46 skrev Klavs Klavsen:

> Det er ikke sådan at du har et æ, ø eller å i dit navn i
> signatur'en?

Nej jeg har ikke noget æøå i mit navn. Mit efternavn er med gammeldags
Å altså Aaen og ikke Åen.

> Så var der vist noget med en bug (nævnt på denne liste) der var
> blevet fixet - men kun i CVS.

Det kan da fint være, at filen skulle hedde cert8 og ikke cert7, men
er det ikke ligegyldigt, hvis cert7 nu slet ikke engang indeholder
mit certifikat?

Jeg skrev iøvrigt en email til sslug@sslug om mit
problem. Jeg blev henvist til telefon 80805181. Jeg føler mig helt
analog :-/

Mvh