Re: Spærrelister

Peter Lind Damkjær <sslug@sslug> writes:

> På https://www.certifikat.dk/developer under 'Eksempler' findes en PKCS#12
> fil til en test-bruger "Ole Lukøje" der har fået spærret sit certifikat.
>
> Jeg håber dette kan bringe dig videre.
>
> Venlig hilsen
> Peter Lind Damkjær
> TDC

Ja. Jeg fandt Hr. Lukøje i aftes.

Nyt problem: Hr. Lukøjes certifikat er udstedt af:

    issuer= /C=DK/O=TDC Internet/OU=TDC Internet Systemtest CA I

Hvor finder jeg det tilsvarende rodcertifikat? Min test skulle gerne
vise at Ole Lukøje er godkendt hvis jeg ikke bruges spærrelisten og
afvist hvis jeg bruger den. Jeg kan ikke få Ole godkendt uden
rodcertifikatet.

mvh
        /arne

P.S. Det kan selvfølgelig være jeg har søvn i øjnene ...
--
stud. scient. Arne Jørgensen
Kollegium 5, 2., v. 222, Universitetsparken, 8000 Århus C