Re: Spærrelister

Peter Lind Damkjær <sslug@sslug> writes:

> Jeg mener at rodcertifikatet er inkluderet i PKCS12-filen.

Øhmmm.. Jo.. Du har ret.. Selvfølgelig.. Før eller siden bliver jeg
vel klogere på alt dette.. :-)

> Alternativt får du det her i PEM format:
>
> -----BEGIN CERTIFICATE-----
[klip]
> -----END CERTIFICATE-----

Takker.

Min test lykkedes! Nu skal detaljerne bare finpudses mm. og så kommer
der forhåbentligt en tilføjelse til bogens Gnus-afsnit om brug af
spærrelister i Gnus.

mvh
        /arne
--
stud. scient. Arne Jørgensen
Kollegium 5, 2., v. 222, Universitetsparken, 8000 Århus C