Re: [SIGNATUR] FYI: Andres OCES certifikater...

Henrik Gemal wrote:

Hvis du bruger Mozilla skal du gemme den x509 certifikat fil du få tilbud at gemme. Dernæst kan du importere den via:
Edit -> Preferences -> Privacy & Security -> Certificates -> Manage Certificates -> Other People's -> Import

Derefter er du klar til at sende krypteret mails!

Prøvede lige, men jeg får en fejl: "...the application failed to find an encryption certificate for..."

Jeg prøvede "Digital sign this message", men det fejler også: "Unable to sign message. Please check that the certificates specified in Mail and Newsgroup Account Settings for this account are valid and trusted"

Hvis jeg kigger på dit certificat og også mit eget, så står din som "Not trusted" og i mit eget står der "Could not verify this certificate because issuer is not trusted".

Hvad gør jeg forkert?

Ps. Jeg er væk indtil på mandag.

--
Joergen Ramskov