Re: [SIGNATUR] FYI: Andres OCES certifikater...

Jørgen Ramskov <sslug@sslug> writes:

> Prøvede lige, men jeg får en fejl: "...the application failed to find
> an encryption certificate for..."
>
> Jeg prøvede "Digital sign this message", men det fejler også: "Unable
> to sign message. Please check that the certificates specified in Mail
> and Newsgroup Account Settings for this account are valid and trusted"
>
> Hvis jeg kigger på dit certificat og også mit eget, så står din som
> "Not trusted" og i mit eget står der "Could not verify this
> certificate because issuer is not trusted".
>
> Hvad gør jeg forkert?

Det lyder meget som om du ikke har fået importeret TDCs rodcertifikat
i din browser.

Du kan finde det på www.certifikat.dk under "download rodcertifikater".

Her vil du kunne hente certifikatet ned (Det er TDC's OCES
rodcertifikat du skal have). Du kan bagefter checke ægtheden ved at
ringe til en telefonsvarer (på et gratisnummer), der læser
certifikatets fingerprint op.

--
Kaare Fiedler Christiansen                         sslug@sslug

$ make it so