Re: [SIGNATUR] Problem med PKCS #12 backup i Mozilla

Kunne det være denne bug du er bidt af?
http://www.sslug.dk/emailarkiv/signatur/2003_03/msg00108.html.utf8

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."