Re: [SIGNATUR] FYI: Andres OCES certifikater...

On Fri, 28 Mar 2003 15:07:29 +0100
Jørgen Ramskov <sslug@sslug> wrote:

> Prøvede lige, men jeg får en fejl: "...the application failed to find
> an encryption certificate for..."
>
> Jeg prøvede "Digital sign this message", men det fejler også: "Unable
> to sign message. Please check that the certificates specified in Mail
> and Newsgroup Account Settings for this account are valid and trusted"
>
> Hvis jeg kigger på dit certificat og også mit eget, så står din som
> "Not trusted" og i mit eget står der "Could not verify this
> certificate because issuer is not trusted".
>
> Hvad gør jeg forkert?
>
> Ps. Jeg er væk indtil på mandag.

Mit gæt er at du mangler at have TDC OCES under authorities (under
preferences -> Security & Privacy (eller lign.) -> certificates ->
manage certificates.

De bruger deres serverside certifikat på denne url:
https://skinfakse.certifikat.dk/gateway/start/

så gå ind og vælg tilføj / stol på dette certifikat for ever.

Jeg mener det var sådan jeg gjorde det.

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."