Re: [SIGNATUR] Offentlig nøgle?

Jarl Friis wrote:
Jørgen Ramskov <sslug@sslug> writes:

Jeg har ikke tilmeldt mig TDC's directory, så hvordan videregiver jeg
nu min key så andre kan sende krypterede mails til mig?

Læg din offentlige nøgle (krypteret med TDC's private nøgle) ud på en hjemmeside, send den pr. mail eller lignende. Herefter kan folk kryptere med din offentlige nøgle, dette kan så kun dekrypteres af din private nøgle.

Men hvor finder jeg min offentlige nøgle? Jeg har mit certifikat, men den skal jeg da vist holde for mig selv :)

-- Joergen Ramskov Jabber ID: Pointwood[AT]jabber.shd.dk Mere info på http://jabber.dk/ og http://jabber.org/