Re[2]: [SIGNATUR] Offentlig nøgle?

Hello Jørgen,

hold din pkcs12 fil for dig selv. den indeholder både privat nøgle og
certifikat som indeholder den offentlig nøgle.

mozilla kan desværre ikke exportere certifikatet alene, til f.eks .cer
formatet (som ikke indeholder den private nøgle)

/Bo
http://bofriis.dk

Wednesday, April 2, 2003, 11:50:12 AM, you wrote:

Jørgen Ramskov> Mads Toftum wrote:
> [...]

Jørgen Ramskov> Nu er jeg forvirret. Jeg har installeret det efter TDC's vejledninger og
Jørgen Ramskov> har nu et mit certificat i Mozilla (bemærk: dette er på Windows). Jeg
Jørgen Ramskov> har så lavet en backup af den (en PKCS12 fil) - det er efter hvad jeg
Jørgen Ramskov> kan se, det eneste jeg kan gøre i Mozilla. Efter hvad jeg kunne forstå,
Jørgen Ramskov> så indeholder den backup også min private nøgle. Det er det eneste jeg har.