Re: [SIGNATUR] Re: Offentlig nøgle?

On Wed, Apr 02, 2003 at 11:35:46AM +0200, Arne Jørgensen wrote:
> Den private nøgle kan da godt ligge i certifikatet.

Nej, den ligger aldrig i selve certifikatet, men den kan ligge i
samme fil.

>Og så skal man da
> under ingen omstændigheder distribuere hele certifikatet videre!

Se ovenfor. Jeg snakker ene og alene om at distribuere selve
certifikatet, ikke om at distribuere en pkcs12 (eller hvad andet
format man kunne have valgt) som indeholder den private nøgle.

vh

Mads Toftum
--
`Darn it, who spiked my coffee with water?!' - lwall