Re: SV: [SIGNATUR] Offentlig nøgle?

Peter Lind Damkjær wrote:
Hej,

Det gør du typisk ved at sende en digitalt underskrevet e-mail.
Certifikatet/certifikaterne bliver hermed typisk inkluderet i e-mailen.

Hvordan kommer jeg så videre derfra? Nu har jeg kun modtaget signerede mails fra mig selv indtil videre :) men jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde nogen funktionalitet der gør det muligt at tilføje det certifikat til min liste over andres certifikater.

Jeg benytter Mozilla Mail 1.3. Jeg har også prøvet at sende et signeret mail til en Outlook 2000 klient, men der skal man godt nok lede længe for at finde ud af at den er signeret...

--
Joergen Ramskov
Jabber ID: Pointwood[AT]jabber.shd.dk