Re: [SIGNATUR] Re: Offentlig nøgle?

Arne Jørgensen wrote:
Jørgen Ramskov <sslug@sslug> writes:

Jeg tror det er ganske få Windows maskiner der har openssl installeret ;)

Jeg tror der er ganske få SSLUG medlemmer der har Windows installeret ;)

:D

Seriøst, så tror jeg det er flere end du regner med, men det er nu ligegyldigt. Min pointe er at >90% af alle danskere benytter Windows, så det vil være relevant for en stor del af dem der bestiller en signatur. Jeg kan også sagtens forestille mig at jeg personligt ville blive spurgt om sådan noget af andre.

Jeg kunne godt tænke mig at TDC oprettede et forum, newsgroup eller lignende, til at diskuttere digital signatur. Det synes jeg der mangler.

Indrømmet, du skrev godt nok på et tidspunkt at det var på Win XP. Det
fattede jeg ikke i første omgang. Det var ligesom ikke forventeligt.

Det står i mit indlæg lige under det spørgsmål du besvarede ;)

Prøv at se om <http://www.openssl.org/related/binaries.html> -- det er
al den hjælp jeg kan tilbyde.

Tak.

--