Re: [SIGNATUR] Re: Offentlig nøgle?

On Wed, Apr 02, 2003 at 02:34:39PM +0200, Jørgen Ramskov wrote:

> :D

Hvis vi ser på hvem der bruger www.sslug.dk er det 80 % Windows og 20 %
Unix af de operativsystemer der kan identificeres. Disse tal baseret
på adgang til www.sslug.dk i marts 2003. Så sslugs medlemmer har ikke bare
Windows installeret, det er også det de bruger mest. Endog jeg, som
næsten udelukkende kører Linux, har installeret Windows på begge mine
maskiner (sådan blev de købt).

Hilsen
keld