Re: [SIGNATUR] Styresystemoplysninger fra websteder (Was: Offentlig nøgle?)

On Wed, Apr 02, 2003 at 06:17:00PM +0200, Jacob Sparre Andersen wrote:
> [ fortsat venligst eventuel diskussion på "sslug.misc" ]

> Under antagelse af at man kan stole på de oplysninger
> browserne sender.  I betragtning af hvor almindeligt det er
> at sætte browsere til at lade som om de hedder MSIE tvivler
> jeg en hel del på de tal.

Sætter de også operativsystemet galt? Jeg kan forstå at de
sætter oser til noget andet. Men iflg Analog er der flere Mozillaer
end Netscaper, så jeg vil tro at de fleste af www.sslug.dk's besøgende
ikke gør noget som helst med deres standardopsætning.

der var også mange med operativsystem "Unknown" - iflg Analog.
Måske er disse lig med Linux - I know not.

Man kan rode med statistikker for www.sslug.dk på min
sslug-hjemmeside: http://www.sslug.dk/~keld

> En gennemgang af oplysningerne om folks postprogrammer vil
> nok være en smule mere relevante, da der mig bekendt endnu
> ikke er postprogrammer der smider indkommende breve ud, hvis
> de er sendt fra specifikke programmer.

Dvs man kunne gennemgå sslugs postarkiv?

Jeg tror dog at der er en skævhed i post, man kunne forvente
at de mere aktive af sslugs medlemmer postede mere, og de mindre
aktive gik mere ind på webben.

Hilsen
keld