LDAP uregelmæssigheder?

Jeg har være ude for noget underligt og kan ikke helt beslutte mig for om jeg eller ldap-serveren har problemet.
I går aftes sad jeg og skrev en artikel om hvordan man får hentet et certifikat og gik gennem proceduren hos TDC.
Har man allerede et certifikat får man muligheden for at beholde det gamle certifikat, hvilket jeg naturligvis gjorde.
Efter sidste trin i bestillingen fik jeg en fejlmeddelelse og modtog ikke nogen bekræftelsesmail.
Da jeg så skulle teste ldap fandt jeg kun det nye certifikats email i databasen (sslug@sslug Tim Thøgersen)
MEN med en anden ldap-klient (PGP) finder jeg kun den gamle (sslug@sslug Tim Thøgersen).

Jeg kan ikke forstå hvordan det kan lade sig gøre.
Nogen bud?
Hvilken kan I se når I slår mig op i LDAP?
Er der nogen der har været ude for lignende?

Venlig hilsen
Tim