Licensdiskussion med TDC

Hej alle.

Jeg har ikke læst sslug post i næsten en måned, pga. travlhed med en
deadline på arbejdet. (Første gang i 5-6 år jeg er mere end een uge bagud.
Vildt. Ups, jeg har iøvrigt også købt et hus.)

Sidst jeg var med, var der en aftale om at jeg/vi/sslug skulle diskutere
licens med Peter Lind Damkjær fra TDC. Er der sket noget i den sag, eller
ligger den opgave stadig og venter?

Jeg ville blive glad for at nogen ville orientere mig.

Tak,

MAds

All national institutions of churches, whether Jewish, Christian or
Turkish, appear to me no other than human inventions, set up to terrify and
enslave mankind, and monopolize power and profit.
                                        - Thomas Paine (The Age of Reason)