Re: [SIGNATUR] Licensdiskussion med TDC

On Tue, 8 Apr 2003, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Sidst jeg var med, var der en aftale om at jeg/vi/sslug skulle
> diskutere licens med Peter Lind Damkjær fra TDC. Er der sket noget i
> den sag, eller ligger den opgave stadig og venter?

Den bliver nok afgjort imorgen af Niels Elgaard og evt. sekundanterne.
Peter havde en slide idag hvor både GPL og LGPL var nævnt, og han
virkede som om han gerne så en af disse to, til trods for at han ikke
100% vidste hvad de stod for.

Jeg hælder til at vi skal sige OK til en LPGL, hvis ikke det kan være
anderledes. Men selvfølgelig helst en GPL, da LGPL i mine øjne altid
vil være en midlertidig løsning.

mvh/hans
Om Installfest: Den første halve time skal være kaotisk.
					-- E. Sjørlund