Re: [SIGNATUR] Licensdiskussion med TDC

Hans Schou skrev:

> Jeg hælder til at vi skal sige OK til en LPGL, hvis ikke
> det kan være anderledes. Men selvfølgelig helst en GPL, da
> LGPL i mine øjne altid vil være en midlertidig løsning.

Det er min opfattelse at TDC er forpligtet til at levere
kode under en licens der også tillader udvikling af lukkede
_programmer_ ud fra koden.  Det vil ikke være muligt, hvis
TDC udgiver deres kode under GPL.

Men det behøver selvfølgelig ikke at hindre de
SSLUG-medlemmer der udvikler digital underskrift-kode til
ikke at udgive deres kode under GPL.

Jacob
--
69 dage, 10 timer og 43 minutter uden svar:
    http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_01/msg01061