Re: [SIGNATUR] Hyggemødet om digital signatur i går

On Wed, Apr 09, 2003 at 11:13:12AM +0200, Arne Jørgensen wrote:
> Er det muligt at få en kort opsummering af hvad der skete på mødet om
> digital signatur i går aftes?
>
> Der er desværre så forbandet langt fra Århus til Symbion ...

Du er ikke den eneste der gik glip af mødet på grund af afstanden -
måske vi kunne arrangere noget tilsvarende i Århus? Jeg ved at
certifikat.dk folkene er placeret i Århus, så måske vi kunne
overtale dem til at holde en lille præsentation af deres løsning.
Om ikke andet, så kan vi gøre det i AaLUG regi og få lokaler af
den vej.

vh

Mads Toftum
--
`Darn it, who spiked my coffee with water?!' - lwall