Re[2]: [SIGNATUR] Licensdiskussion med TDC

On Wed, 9 Apr 2003, Jens Bo Friis wrote:

> Hello Mads,
>
> Mads Bondo Dydensborg> udtrykt mistillid til 2 ud af de 5 SSLUG
> Mads Bondo Dydensborg> medlemmer der deltog i mødet
>
> øh... hvem? jeg har ikke opfattet det sådan? er det mistillid til mig? hvis
> ja, så hører jeg gerne dem som har noget på hjertet fortælle mig det
> face-to-face.

Nej, det vil nok være Anne og Klavs her. Som jeg forstår det blev der
udtryk mistillid til bestyrelsen i mandags. Jeg ved det ikke præcist.

Mads

Estimates of online gamers in the United States alone run as high as 15 to
20 million people.
                                      - Jon Katz, Slashdot, on youth culture.