Re[3]: [SIGNATUR] Licensdiskussion med TDC

Hello Mads,

magtkamp? kan vi ikke overlade det til de politiske partier?

/Bo

Wednesday, April 9, 2003, 12:15:19 PM, you wrote:

Mads Bondo Dydensborg> On Wed, 9 Apr 2003, Jens Bo Friis wrote:

> [...]

Mads Bondo Dydensborg> Nej, det vil nok være Anne og Klavs her. Som jeg forstår det blev der
Mads Bondo Dydensborg> udtryk mistillid til bestyrelsen i mandags. Jeg ved det ikke præcist.

Mads Bondo Dydensborg> Mads