Re: Re[2]: [SIGNATUR] Licensdiskussion med TDC

On Wed, 9 Apr 2003 12:15:19 +0200 (CEST)
Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> wrote:

> Nej, det vil nok være Anne og Klavs her. Som jeg forstår det blev der
> udtryk mistillid til bestyrelsen i mandags. Jeg ved det ikke præcist.

Hvilken mail svarer du på her Mads B. Dydensborg? Jeg ville gerne vide
det for at vide præcis hvad pokker der menes her :)

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."