Digital signatur hvad kan den bruges til ?

Hejsa
Nu sad jeg og legede lidt med mozilla og kiggede på mit certifikat og jeg fandt denne linje:

Purposes: Client,Server,Sign,Encrypt

betyder det at jeg kan bruge mit certifikat som server certifikat på min apache server ?

Med vendlig hilsen
Mikkel Mondrup Kristensen

PS. er dette den rigtige liste eller skulle det hellere være på sslug.teknik?