Export af TDC's certifikat.

Hejsa

Jeg har fået et cerfitikat fra TDC. Det er installeret i min mozilla. Når
jeg forsøger at tage backup af mit certifikat så få jeg en følgende fejl:
Failed to create the PKCS #12 backup file for unknown reasons.

Jeg følger instruktionerne på
http://tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_digi_support_inst_eks#ol_d

Er der nogen der har prøvet at exportere client certifikater fra mozilla?

Certifikatet virker fint på tastselv.toldskat.dk, men jeg kan ikke få den
til at underskrive mails.

T2K

Browser: Mozilla 1.3
OS: Mandrake 9.1