Re: [SIGNATUR] Export af TDC's certifikat.

Tobias Kjær Tobiasen wrote:

> Hejsa
>
> Jeg har fået et cerfitikat fra TDC. Det er installeret i min mozilla. Når
> jeg forsøger at tage backup af mit certifikat så få jeg en følgende fejl:
> Failed to create the PKCS #12 backup file for unknown reasons.
Jeg tror det er fordi mit navn indeholder et 'æ'.

Jeg har prøvet med Åse Ærekøv test certifikatet fra tdc, her kan jeg fint
importere og exportere. Der er dog en forskel på mit og Åse's certifikat.

På dette billede står der test under "TDC Internet System"
http://www.sslug.dk/signatur/mozilla-da/mozilla-da-12.png
Men på mit certifikat står der "Tobias Kjær Tobiasen's TDC ID". Er Åse's
certifikat generet på samme måde som mit certifikat?

T2K