OCES certifikater

Hej liste

Håber at det er det rigtige sted at stille dette spørgsmål, jeg har prøvet at søge lidt rundt på nettet og har ikke rigtigt fundet en løsning (Bo Friis gæstebog kunne ligne en løsning)

I dag har jeg et websystem hvor brugere kan logge ind, her kunne jeg godt tænke mig at bruge digital signatur til at validere brugeren, men hvordan kan jeg lave en sammenhæng mellem den lokale bruger og brugerens certifikat?

--
tim liljendahl