Re: [SIGNATUR] OCES certifikater

Jens Bo Friis <sslug@sslug> writes:

> Certifikatets PID er et unikt nummer som kan mappes direkte over i CPR.
> Denne validering foretages af CA, dvs. TDC, og koster penge.

Nu var jeg ikke med til mødet og følger kun denne liste med et halvt
øje, så med fare for at gentage noget der allerede har været nævt
adskillige gange:

Husk at CPR-numre og dermed certifikaterne er direkte personhenførbare
informationer og elektronisk behandling af dem dermed er reguleret af
Lov om behandling af Personoplysninger. Så sørg lige for at I kun
anvender jeres databaser på lovlig vis og at de er passende sikret.

--
 Peter Makholm     |         Perhaps that late-night surfing is not such a
 sslug@sslug |           waste of time after all: it is just the web