Re: [SIGNATUR] Digital signatur hvad kan den bruges til ?

Klavs Klavsen wrote:
On Wed, 09 Apr 2003 22:18:18 +0200
Mikkel Mondrup Kristensen <sslug@sslug> wrote:

Hejsa
Nu sad jeg og legede lidt med mozilla og kiggede på mit certifikat og jeg fandt denne linje:

Purposes: Client,Server,Sign,Encrypt

Hvor fandt du det? Jeg kiggede på det via view i mozilla 1.3 - men fandt ikke sådan et felt.
jeg kiggede under mail & newsgroups account settings under min konto så security og select så hvis jeg vælger mit certifikat så står det der
<snip>

Mvh
Mikkel Mondrup Kristensen