Re: [SIGNATUR] Installation, Mozilla/OpenCert, Linux

On Thu, 10 Apr 2003, Jens Bo Friis wrote:

> den installerer formentlig slet ikke noget i browserens keystore.

Det skal jeg ikke kunne sige om den gør eller vil.
Der er ikke nævnt noget om det på:
http://tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_digi_support_inst_flex#ol_f

Der mangler en ting i ovenstående link, hvilket er at man bliver
spurgt om hvilket filnavn man vil benytte og i hvilket subdir
denne fil skal lægges. Jeg valgte:
  ~/TDCOces/chlor.p12
(dog skrev jeg kun "chlor.p12")

Filen findes ikke efterfølgende.

Måske det ville virke hvis jeg bad om en ny pin-kode, men programmet
burde vel ikke sige at det har gemt certifikatet, når det nu ikke har.

Jeg savner en besked ala:
"chlor.p12 er nu gemt på disken og du kan importere den i din
browser"
hvis det er sådan det skal foregå.

> Grunden til min mistanke er at du siger at JDK x.x bliver benyttet.
> Der findes nemlig ikke noget interface til browser keystores i java.
> Det skal skrives helt specifikt til hver enenste browser type.

Det har du nok ret i, men jeg tror at det er en fil man får ud af det.

> Mon ikke at den gemmer certifikatet på disken?

Jeg kørte en updatedb og en locate uden at finde noget der lignede.

mvh/hans
Om Installfest: Den første halve time skal være kaotisk.
					-- E. Sjørlund