Re: [SIGNATUR] Export af TDC's certifikat.

Hans Christian Studt wrote:
> JA - 'ø'
> CN = Hans Christian Støvring Studt
Ok - så er det nok et æøå problem. Kan man få TDC til at lave et nyt test
certifikat med æøå de rigtige steder? Åse Ærekøv certifikatet indeholder jo
teksten "test" der hvor mit certifikat indeholder mit navn.
Hvem skal man kontakte?

> Udskrive ? Jeg har ikke kunnet få min USB printer til at virke på grund af
> en eller anden lpd / CUPS konflikt.
Nej underskrive en mail med digital signatur.

T2K