Re: [SIGNATUR] Export af TDC's certifikat.

On Fri, 11 Apr 2003 16:02:13 +0200
Tobias Kjær Tobiasen <sslug@sslug> wrote:

> Ok - så er det nok et æøå problem. Kan man få TDC til at lave et nyt
> test certifikat med æøå de rigtige steder? Åse Ærekøv certifikatet
> indeholder jo teksten "test" der hvor mit certifikat indeholder mit
> navn. Hvem skal man kontakte?

Jeg vil anbefale du også melder det på
http://bugzilla.mozilla.org/enter_bug.cgi?format=guided

som er Mozilla's Bug reporting sted. Jeg rapporede min bug (som jeg også
postede om her på siden - æøå i kodeord funkede ikke) og den blev straks
rettet i CVS. Måske rettede han samtidigt din fejl? prøv 1.4_alpha -
eller cvs udgaven hvis du har lyst.

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."