Re: [SIGNATUR] Installation, Mozilla/OpenCert, Linux

Jeppe Buk wrote:
[SNIP]

Skulle du forfalde(!) til at bruge Windows så er det ganske rigtigt at du kan importere fra en p12-fil på samme måde som med test-certifikaterne.

mvh Jeppe

Og det har jeg så prøvet:
Fået tilsendt min pinkode og prøvet at installere mit certifikat. Endda i en IE på en dåse maskine. Alting så ud til at gå fint - jeg har endda jaft genstartet maskinen sidenhen. Men der er intet spor af et certifikat på min maskine !!!!

Jeg har prøvet at finde ud af hvad hulen jeg kan bruge certifikatet til. Ville faktisk bruge det til at signere mine emails med. Men en ting jeg ved er at jeg skulle kunne indsende min selvangivelse v.h.a. certifikatet. Jeg hoppede ind på www.tastselv.toldskat.dk, valgte at indberette med digital signatur .. klik klik klik ... 4 skærmbilleder senere. "Du har ikke installeret en digitalt signatur".

Øhm hvor var det godt vi fik den digitale signatur :-))

Hilsen Gitte,
der ikke aner hvad hun stiller op nu. Bestille en ny pin-kode eller hvad ?