Re: [SIGNATUR] Re: Installation, Mozilla/OpenCert, Linux

Klaus Alexander Seistrup wrote:
Gitte Wange skrev:

Jeg hoppede ind på www.tastselv.toldskat.dk, valgte at indberette
med digital signatur .. klik klik klik ... 4 skærmbilleder senere.
"Du har ikke installeret en digitalt signatur".

Har du forsøgt i Mozilla 1.3 eller Konqueror 3?  Jeg har installeret
certifikatet i begge browsere og kan sagtens komme ind på Told*Skat
med begge.  Derimod kniber det med at logge på hos e-boks (dvs. hos
logon.kmd.dk) med personcertifikat.

// Klaus

Nej det har jeg ikke - for som jeg skrev i den mail du besvarede:
"Fået tilsendt min pinkode og prøvet at installere mit certifikat. Endda i en IE på en dåse maskine. Alting så ud til at gå fint - jeg har endda jaft genstartet maskinen sidenhen. Men der er intet spor af et certifikat på min maskine !!!!"

Konqueror kører nok ikke så godt på den maskine ;-))
Men jeg har prøvet at gå ind og sende selvangivelsen ind fra Mozilla men den gik heller ikke. Måske fordi certifikatet blev installeret fra IE?

Nå men kan man bare bestille en ny PIN for at prøve igen?

Hilsen Gitte